تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند

انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند

تحولات میدانی در مناطق تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استان دیرالزور سوریه (شرق رود فرات) وارد مرحله جدیدی شده و نیروهای خارجی برای غارت ثروت های نفتی ملت سوریه وارد عمل شده اند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: پس از ورود و استقرار متخصصان و نیروهای نظامی آمریکایی در میادین نفتی تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق رود فرات، گروهی از نیروهای نظامی انگلیسی وارد این مناطق شدند.این منبع میدانی با بیان این که دولت انگلیس نمی خواهد در چپاول ثروت های نفتی ملت سوریه از متحدان غربی خود عقب بماند، افزود: نیروهای نظامی انگلیسی از مرزهای عراق وارد استان الحسکه سوریه شدند و سپس به سمت مناطق تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استان دیرالزور حرکت کردند.

انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند + نقشه میدانی

وی با توضیح این مطلب که نیروهای نظامی انگلیسی از هفته گذشته به تدریح در شرق سوریه مستقر شدند، تصریح کرد: نیروهای اشغالگر انگلیسی در پایگاه تازه ساخت آمریکایی ها در نزدیکی میدان نفتی «العمر» مستقر شده اند.این منبع میدانی افزود: نیروهای زمینی انگلیسی تاکنون در عملیات علیه عناصر تروریستی داعش شرکت نکرده اند و به نظر می رسد آنان به دنبال سهم خواهی از دولت آمریکا در شرق استان دیرالزور سوریه هستند.به گفته منابع میدانی، پیشتر نیروهای فرانسوی هم برای عقب نماندن از غافله چپاول گران خود را به شرق سوریه رسانده بودند و همین مسئله منجر به تحریک انگلیسی ها شد تا نیروهای خود را به این منطقه اعزام کنند.

متخصصان آمریکایی و فرانسوی با پشتیبانی نیروهای نظامی خود از چند ماه قبل فعالیت ها را برای بهره برداری از میادین نفتی تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استان دیرالزور آغاز کردند.در حال حاضر عملیات استخراج و بهره برداری نفت از میادین نفتی آغاز شده و روزانه مقادیر قابل توجه ای نفت توسط نیروهای آمریکایی، فرانسوی و شبه نظامیان کُرد برای فروش در بازارهای ترکیه به مناطق شمالی ارسال می شود.

براساس اطلاعات به دست آمده، بیشترین استخراج و فروش نفت از میدان نفتی «العمر» صورت می گیرد که یکی از منابع غنی نفتی در شرق دیرالزور به شمار می آید و انگلیسی ها درصدد افزایش نیروهای خود در این منطقه هستند.

از جنوب شرق استان الحسکه سوریه خبر می رسد، عملیات شبه نظامیان کُرد با پشتیبانی ائتلاف غربی علیه عناصر تروریستی داعش در حومه شهرک «الدشیشه» ادامه دارد.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..