تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کی‌روش برنده جدال کرکری!

ورزش سه: اولین تمرین تیم ایران پس از پیروزی دلچسب برابر مراکش در کمپ لوکوموتیو مسکو برگزار شد. ایران روز چهارشنبه در کازان به مصاف اسپانیا می رود و تا یک روز قبل، تمریناتش را در کمپ اختصاصی اش برای مسابقات جام جهانی پیگیری خواهد کرد.

امروز نیز همچون گذشته، فوتبال تنیسی بخشی از تمرین تیم ملی را تشکیل داده بود و گروه های 3 تا 5 نفره، مشغول انجامش بودند. اما تفاوت این فوتبال تنیسی با قبلی ها، حضور یک مهمان ویژه بود؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان برخلاف گذشته روی انجام این بازی نظارت داشت و در بخش هایی از آن نیز شرکت کرد.

این نوع بازی که در اکثر تمرین ها انجام می شود، محل شوخی، خنده و البته اختلاف نظرهای فراوان است اما حضور سرمربی تیم در آن سبب شده بود تا بازیکنان بیش از هر زمان دیگری از این بازی لذت ببرند و در مجموع بخش های جالب و فان فوتبال تنیسی، افزایش یافته بود.

در پایان تیمی که کی روش در آن حضور داشت، متشکل از انصاری فرد، حاج صفی و امیری پیروز مسابقه شدند و در اوج خوشحالی، عکسی به یادگار گرفتند.

تیم کی‌روش برنده جدال کرکری !

تیم کی‌روش برنده جدال کرکری !

تیم کی‌روش برنده جدال کرکری !

تیم کی‌روش برنده جدال کرکری !

تیم کی‌روش برنده جدال کرکری !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کی‌روش برنده جدال کرکری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..