تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب سقف محدود ویزیت پزشکان در یک ماه

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد هاشمی سرپرست روابط عمومی و امور بین المل سازمان ایران  در پاسخ به شایعات منتشر شده درباره سقف گذاری بیمه سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اظهار کرد: درهیچ جای کشور هیچ سقفی برای داروخانه‌ها و بخش‌های سرپایی و پاراکلینیکی از طرف سازمان بیمه سلامت نگذاشتیم؛ بلکه گایدلاین‌هایی برای بخش بستری از طرف وزارت بهداشت برای ارائه دهندگان خدمت در حال ابلاغ است که سازمان‌های بیمه‌گر نیز موظف به اجرای آن هستند.

وی افزود: در نتیجه گایدلاین‌ها و راهنما‌های بالینی نباید با سقف اشتباه گرفته شود. زیرا هیچ سقفی از طرف سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته نشده است.

پرداخت ماهیانه مطالبات ارائه دهندگان خدمت

هاشمی درباره مطالبات معوقه عنوان کرد: در سال ۹۶ به طور میانگین درمورد داروخانه‌ها دو ماه معوقه داریم و از فروردین ۹۷ نیز به صورت ماهیانه پرداخت‌ها در حال انجام است. برای تمامی ارائه دهندگان خدمت، پرداخت‌ها به صورت ماهیانه انجام می‌شود. حتی اگر ارائه دهندگان خدمت سند هم ارائه نکرده باشند، ۷۰ درصد به صورت علی‌الحساب و بقیه بعد از دریافت سند پرداخت می‌شود.

وی گفت: ادارات کل استان‌ها می‌توانند با توجه به بودجه و اعتبارات استان قرارداد جدید تنظیم کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب سقف محدود ویزیت پزشکان در یک ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..