تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعید روستایی پس از مدت‌ها «متری شش و نیم» را کلید زد

سعید روستایی پس از مدت‌های «متری شش و نیم» را کلید زدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سعید روستایی کارگردان فیلم های سینمایی، در صفحه شخصی خود از ساخت اثر جدید خود به نام «متری شش ونیم» خبر داد. البته مدتی است که سازندگان این فیلم سینمایی در مرحله پیش تولید و آماده سازی لوکیشن هستند.

همچنین پیش از این خبرهایی مبنی بر حضور چند بازیگر چهره در این فیلم منتشر شد، اما باید صبر کرد و دید آیا طولانی شدن پیش تولید، گروه بازیگران آن را تغییر می دهد یا خیر.

در این باره روستایی در صفحه شخصی خود نوشت:

بالاخره همه مشکلاتمان حل شد و «متری شش و نیم» را راه انداختیم. با بهترين حال و بهترين انرژى.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «متری شش و نیم» به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان و کارگردانی سعید روستایی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعید روستایی پس از مدت‌ها «متری شش و نیم» را کلید زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..