تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادی مردم پس از پیروزی تیم ملی ایران +سخن زننده گل به خودی در این بازی

روز گذشته پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی مراکش مردم به خیابان های ریختند و در کنار هم به شادی و خوشحالی پرداختند.

روز گذشته بیست و پنجم خرداد ماه بازی فوتبال تیم ایران و مراکش برگزار شد و در دقایق اضافه عزیز بوهدوز بازیکن فوتبال مراکش با یک گل به خودی باعث پیروزی تیم ملی فوتبال ایران شد . در ادامه میتوانید تصاویر جالب و عکس های مردم پس از بازی ایران مراکش را مشاهده کنید .

بازی ایران مراکش

مردم رشت روز جمعه دیدار تیم های ملی ایران و مراکش را در پیاده راه فرهنگی رشت به تماشا نشستند و در جشن پیروزی تیم ملی ایران شرکت کردند .

بازی ایران مراکش

بازی ایران مراکششادی مردم پس از بازی ایران مراکشبازی ایران مراکششادی مردم پس پیروزی تیم ایرانبازی ایران مراکششادی مردم پس پیروزی تیم ملی ایرانبازی ایران مراکششادی مردم پس پیروزی تیم فوتبال ایرانبازی ایران مراکششادی کردن مردم پس پیروزی تیم ایران

تصویر شادی مردم در میدان ونک را پس از برتری تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل تیم ملی مراکش نشان می دهد.
این دیدار روز جمعه با نتیجه یک بر صفر به نفع ایران به پایان رسید.

بازی ایران مراکشخوشحالی مردم پس پیروزی تیم ایرانبازی ایران مراکشخوشحالی مردم پس پیروزی تیم ملی ایران

بازی ایران مراکش

درباره صحبت های عزیز بوهدوز بازیکن تیم مراکش بیشتر بدانید

عزیز بوهدوز مدافع تیم ملی مراکش در مورد شکست یک بر صفر از تیم ملی ایران و گل به خودی که در دقیقه ۹۵ بازی به ثمر رساند گفت:

برای من و هم تیمی هایم بازی سختی بود.
ما شروع خوبی داشتیم اما همه چیز طبق برنامه ریزی ما پیش نرفت.

او ادامه داد:
من لحظات تلخی را در این بازی تجربه کردم. البته چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد اما از بخت بد من دیروز این ماجرا برای من اتفاق افتاد. من به دلیل اشتباهم در بازی با ایران از ۳۵ میلیون جمعیت مراکش عذرخواهی می کنم.

بوهدوز ادامه داد:
می دانم که پس از این گل به خودی من یک احمق خطاب می شوم اما سعی می کنم شرایط به وجود آمده را مدیریت کنم.از این به بعد باید برای بازی های بعدی متحد شویم.

ایرنا – اکیپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادی مردم پس از پیروزی تیم ملی ایران +سخن زننده گل به خودی در این بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..