تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید سفیر ایران بر همکاری‌های فرهنگی با بلاروس

سفیر کشورمان در بلاروس در دیدار با مفتی مسلمانان این کشور بر ادامه همکاری‌های فرهنگی و هنری میان ایران و بلاروس تأکید کرد.

به گزارش شما نیوز ، اویسی، سفیر ایران در بلاروس و مفتی مسلمانان بلاروس در دیداری بر ادامه همکاری‌های فرهنگی و هنری دو کشور و نیز توسعه و تحکیم روابط و اتحاد بین مسلمانان تأکید کردند.

همچنین به مناسبت عید سعید فطر برنامه اقامه نماز عید و جشن عبادت در بلاروس با حضور ایرانیان و دانشجویان مقیم بلاروس به همراه جمعی از مسلمانان و شیعیان دیگر کشورها، در سفارت کشورمان در شهر مینسک برگزار شد.

در این برنامه که با اذکار مخصوص این روز و اقامه نماز عید فطر آغاز شد، شرکت‌کنندگان پس از نماز به استمرار گوهر ایمان و تقوی که رمز و توشه ماه پربرکت رمضان است، توصیه شدند.

همچنین برنامه جشن با اجرای زنده موسیقی سنتی ایرانی و آوازهای مذهبی توسط  گروه «سروش مولانا» در محوطه مسجد جامع مسلمانان بلاروس ادامه یافت که مورد استقبال مفتی و نمازگزاران مسلمان این مسجد قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید سفیر ایران بر همکاری‌های فرهنگی با بلاروس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..