تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه حمله موجود سیاه عجیب الخلقه به سگ ! + فیلم

مشاهده جانور سیاه عجیب الخلقه در جنگل + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی که توسط مردی بومی در یکی از مناطق جنگلی انگلیس تهیه شده است موجود سیاه عجیب الخلقه ای را به تصویر می کشد. در این ویدئو ابتدا صدای سگ این مرد شنیده می شود که با دیدن این موجود عجیب به آن حمله ور می شود.

اما در ادامه ناگهان این موجود از روی زمین بر می خیزد و با تعقیب سگ به آن حمله ور می شود. صاحب سگ که در حال فیلمبرداری است با دیدن این صحنه و ایجاد سر و صدا تلاش می کند تا موجب نجات جان سگ خود از دست این موجود سیاه رنگ شود. در این ویدئو صدای صاحب سگ که فریاد می زند " : هی، هی ، هی " شنیده می شود.

گفته می شود این ویدئو در سال 2015 تهیه شده اما دیروز بر روی یوتیوب قرار گرفته است. برخی از کاربران این حیوان را یک "داگ من" دانستند. طبق یک افسانه محلی داگ من موجودی 7 فوتی  است که دارای چشمانی آبی بوده و ترکیبی از انسان و سگ است.

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 3400 بیننده داشته است.

بیشتر بخوانید

شبح پیرزن ایستاده در پشت پنجره خبرساز شد! + فیلم

مشاهدات تکان دهنده مردی که پس از مرگ زنده شد!

انتهای پیام/

رویت موجود عجیب الخلقه در یک جنگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه حمله موجود سیاه عجیب الخلقه به سگ ! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..