تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنالیز روزبه چشمی مقابل مراکش؛ اولین شب آرامش

جاگیری‌های درست، پوشش فضاهای خالی، بلاک شوت حریف، یارگیری به موقع، تکل مناسب و گذاشتن سر مقابل توپ، تکمیل یک روز خوب از روزبه چشمی بود. مدافعی که بدون اشتباه ظاهر نشد ولی نسبت به نمایش‌های خودش، نمره ده از ده می‌گیرد.

 به گزارش شما نیوز ، روزبه چشمی یکی از بازیکنانی بود که در رسیدن به جام‌جهانی روسیه فشار زیادی را متحمل شد. تغییر پست به روزبه نساخته بود و این بازیکن پشت سر هم اشتباه می‌کرد. در استقلال هم که به عنوان مدافع بازی می‌کرد خیلی نمایش مطمئنی نداشت و سوژه رسانه‌ها و هواداران شده بود. چشمی در چند بازی پنالتی داد و خطاهای پرتعداد او پشت و درون محوطه جریمه باعث انتقادات فراوانی شده بود. چشمی حتی در آخرین دیدار تیم ملی که پخش زنده بود هم نامطمئن ظاهر شد و ترکیه به راحتی دو گل به ایران زد. اتفاقی که نگرانی‌ها را از بابت بازی کردن او در دفاع بیشتر کرده بود. ولی چشمی در بازی نخست تیم ملی در جام‌جهانی، نشان داد که انتقادات فراوان نتوانستند تمرکز او را به هم بزنند و از شاگردان برتر کی‌روش مقابل مراکش بود.

بازیکن مراکش مسعود شجاعی، امید ابراهیمی و وحید امیری را دریبل کرد. حالا در شرایطی سه در برابر دو قرار گرفته بود. قبل از اینکه تصمیم بعدی‌اش را بگیرد، چشمی از دفاع جدا شد و زیر پای‌اش تکل زد. هر چند که این تکل چشمی منجر به توپ گرفتن از حریف نشد، ولی بازی بازیکن مراکش را به تاخیر انداخت و تا این بازیکن دوباره توپ را تصاحب شود، بازیکنان تیم ملی به دفاع برگشتند.

بازیکن مراکش از میانه زمین توپ بلندی را به مقصد فضای خالی پشت روزبه چشمی ارسال کرد. با وجود اینکه حاجی‌صفی آفساید را پر کرده بود، ولی روزبه به عقب برگشت و قبل از اینکه توپ به حریف برسد آن‌را دفع کرد. اما دفع چشمی ناقص بود و توپ زیر پای بازیکن مراکش فرود آمد که پشت محوطه جریمه حضور داشت. در نهایت هم خوش شانس بودیم که شوت بازیکن مراکشی در چارچوب نبود.

این جا هنوز بازی به دقیقه دهم نرسیده است. یعنی همان لحظاتی که مراکشی‌ها مدام توپ را به سمت راست خودشان می‌آوردند و از جای خالی حاج‌صفی حمله می‌کردند. روزبه چشمی به فضایی رفت که احسان جا مانده بود و جلوی سانتر حریف را گرفت. 

در لحظه آشفتگی دفاعی تیم ملی، روزبه سرش را جلوی توپ گذاشت تا قبل از اینکه بازیکن قرمزپوش شوت کند، به توپ ضربه زده باشد. 

 

در ادامه همان صحنه که بیرانوند با مهاری دیدنی توپ را گرفته بود و آزمون در دفع توپ اشتباه کرد و فرصت مجدد به حریف داد، این روزبه چشمی بود که با تکلی بلند قبل از بازیکن حریف آن‌را به کرنر فرستاد.

 چشمی قبل از بیرانوند به سمت توپ شیرجه زد و آن‌را مهار کرد!

یارگیری درست روزبه چشمی باعث شد که بازیکن مراکش به اجبار از زاویه‌ای بسته شوت بزند و خطری دروازه ایران را تهدید نکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنالیز روزبه چشمی مقابل مراکش؛ اولین شب آرامش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..