تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفیعی لژیونر می‌شود / ایتالیا یا فرانسه مقصد ستاره جوان والیبال

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی شفیعی بدون شك یكی از ستاره‌های تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2018 به شمار می‌رود. بازیكنی كه در اكثر مسابقات در تركیب تیم ایگور قرار داشت و نمایش خوبی نیز با وجود سن و سال و تجربه كم خود در این مسابقات ارائه داد.

این بازیكن جوان والیبال ایران بعد از نمایش خود در سه هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها نظر چند تیم اروپایی را جلب كرده است. در این میان شفیعی ابتدا با تیم «چئومونت فرانسه» مذاكراتی انجام داد كه به نظر می‌رسید به توافقات اولیه منجر شده است.

با این حال خبرهای رسیده حاكی از این است كه علی شفیعی با پیشنهادی از سوی یك تیم ایتالیایی حاضر در سری آ والیبال این كشور مواجه شده است و در حال بررسی این پیشنهاد نیز هست.

حال باید منتظر ماند و دید این بازیكن سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در ادامه برای فصل 2018 والیبال، به كدام كشور سفر خواهد كرد و تیم فصل آینده‌اش تیمی ایتالیایی خواهد بود یا باتیم فرانسوی به توافق نهایی می‌رسد.

انتهای پیام/

فرانسه یا ایتالیا مقصد آینده ستاره والیبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفیعی لژیونر می‌شود / ایتالیا یا فرانسه مقصد ستاره جوان والیبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..