تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام هولناک مادربزرگ سنگ‌دل با نوه‌اش در خودرو+ فیلم

اقدام هولناک مادربزرگ سنگ‌دل با نوه‌اش در خودرو+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ویدئویی که یکی از شهروندان ایالات متحده در جنوب غربی تنسی ضبط کرده است، خانمی سال‌خورده پس از متوقف کردن خودرواش در کنار خیابان، دختر بچه‌ای را از قسمت انتهایی خودرو از قفس مخصوص سگ بیرون آورد.

پلیس ممفیس، خانم لیمومه چیکس 62 ساله به اتهام کودک‌آزاری و تهدید جانی کودکان دستگیر کرد. دختر بچه 8 ساله که در ویدئو ضبط شده مشاهده می‌شود و دیگر نوه‌های این خانم، پس از بازداشت مادربزرگشان توسط پلیس مورد سوال و بازجویی قرار گرفتند. بچه‌ها به مقامات مسئول گفتند: مادربزرگشان زمانی که می‌خواست با خودرو به مکانی برود همواره مدعی می‌شد که جای کافی برای شما روی صندلی‌ها نیست و باید در تا زمان رسیدن به مقصد در قفس سگ بشینید.

اقدام هولناک مادربزرگ سنگ‌دل با نوه‌اش در خودرو+ فیلم

کودکان در ادامه گفتند: ما همیشه از تنگی جا و گرمای زیاد در طول مسیر رانندگی مادربزرگ شکایت می‌کردیم اما او توجهی به ما نمی‌کرد. بر طبق شواهد و اظهارات کودکان مادربزرگ سنگ‌دل در طول راه حتی از باز کردن پنجره‌ها و یا روشن نمودن تهویه خودرو خودداری می‌کرده است. همسایه‌های خانم چیکس پس از پی بردن به رفتار او با نوه‌هایش به شدت شوکه شده و خواستار پیگیری حادثه توسط مقامات مسئول شدند.

یکی از همسایه‌های خانم چیکس به خبرنگار محلی گفت: من سال‌ها است که این خانم را می‌شناسم و در این مدت کمتر رفتار بدی را از او مشاهده کرده‌ام، حالا با دیدن این ویدئو باور کردن موضوع برایم بسیار سخت است. تحقیقات بیشتر بر روی موضوع حادثه توسط پلیس در حال انجام است.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید:
پدر و پسر آدمخوار در تهران به دام افتادند + عکس

مادربزرگ‌های بوکسور که تاکنون نظیرشان را ندیده‌اید+فیلم

انتهای پیام/

مادربزرگ سنگ‌دل نوه‌اش را در قفس مخصوص حیوان گذاشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام هولناک مادربزرگ سنگ‌دل با نوه‌اش در خودرو+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..