تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه به مسلمان و احمدزاده و رونمایی از بازیکنان

به گزارش شما نیوز ، اولین تمرین آماده سازی پرسپولیسی ها برای لیگ هجدهم عصر امروز با حضور بازیکنان و کادر فنی در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.


* حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز یکبار دیگر با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی از محل تمرین سرخپوشان بازدید کرد تا در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این ورزشگاه باشد. ورزشگاه شهید کاظمی در چند وقت اخیر در بحث تعمیرات و بازسازی قرار داشت.


* سرپرست باشگاه پرسپولیس که امروز تماشاگر تمرین سرخ‌پوشان بود با بازیکنان و مربیان این تیم جلسه‌ای برگزار کرد. این جلسه چند دقیقه بعد از شروع تمرین بود و کلیه بازیکنان و مربیان پرسپولیس به جلسه با گرشاسبی رفتند.
* مهدی شیری و مهدی شریفی دو بازیکن جدید سرخپوشان نیز در این تمرین حضور داشتند و کارشان را با پرسپولیس آغاز کردند.
گفته می شود شیری طبق توافقی که با مسئولان پرسپولیس و برانکو داشته اگر پنجره نقل و انتقالات سرخ‌ها باز نشود، نیم‌فصل اول را در پیکان بازی خواهد کرد. در همین رابطه شیری امروز با برانکو جلسه ای خواهد داشت تا پس از مشورت با او تصمیم نهایی خود را بگیرد.


*گادوین منشا، محمد انصاری، آدام همتی و احسان علوان زاده بازیکنان غایب تمرین امروز بودند. البته انصاری با لباس شخصی در ابتدای تمرین حضور داشت و با هماهنگی کادر فنی ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد.
محسن ربیع خواه هافبک مصدوم سرخپوشان نیز با لباس شخصی در کنار هم تیمی های خود حضور یافت.
*هواداران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی نسبت به فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان بازیکنان جدا شده خود عکس العمل نشان داده و کنایه هایی به این دو زدند. کریم باقری با دخالت در این موضوع به هواداران گفت: این دو بازیکن زحمات زیادی برای تیم کشیده اند و الان هم فقط نام پرسپولیس باید مهم باشد و نه بازیکن.


*تمرینات امروز زیرنظر کریم باقری و مارکو و با نظارت برانکو برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه به مسلمان و احمدزاده و رونمایی از بازیکنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..