تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف محموله بزرگ مت آمفتامین و شیشه

پلیس تایلند اعلام کرد یک محموله مواد مخدر حاوی حدود ۹ میلیون قرص مت آمفتامین و ۳۰۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در شهر شمالی چیانگ مای کشف شد.

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایسنا: پلیس تایلند اعلام کرد یک محموله مواد مخدر حاوی حدود ۹ میلیون قرص مت آمفتامین و ۳۰۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در شهر شمالی چیانگ مای کشف شد.

 پلیس تایلند در حالی یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر را با محموله ای به ارزش حدود ۳۰۳ هزار دلار دستگیر کرد که این قاچاقچی در تلاش برای انتقال این محموله بزرگ مت آمفتامین و شیشه از مرز میانمار به استان مرکزی آیوتایا در تایلند بوده است.

پنج نفر دیگر نیز در ارتباط با قاچاق این محموله مواد مخدر دستگیر شده اند.

به گزارش خبرگزارش شینهوا، پلیس تایلند اعلام کرده این قاچاقچی از سال ۲۰۱۰ میلادی در ارتباط با جرایم مواد مخدر تحت تعقیب بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف محموله بزرگ مت آمفتامین و شیشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..