تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه بزرگ پیشگیری از اعتیاد در باغ گلستان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز گفت: رهبر فرزانه انقلاب طی سخنانی آسیب های اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی،نقاط خاص و حاد و مسائل اخلاقی و فحشا و فساد را جزء آسیب های اولویت دار کشور اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر ضرورت بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های کشوری در راستای کاهش 25 درصدی اعتیاد در 5 سال آتی ابراز داشت: هماهنگونه که مستحضرید 1 الی 6 تیرماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور نامگذاری و سند ملی در این زمینه ابلاغ شده است.

 وی ادامه داد: از مجموع برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر، برگزاری نمایشگاه بزرگ فرهنگی وپیشگیری از اعتیاد  در باغ گلستان با حضور دستگاه های اجرایی استان به صورت متمرکز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چرا که در این نمایشگاه دستگاه های اجرایی فعالیت های یک سال گذشته و توانمندی های خود در عرصه مبارزه با مواد مخدر را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

حجت الاسلام حمیدی اضافه کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد ، راهنمایی های لازم، نظرات کارشناسی و مشاوره ای به علاقمندان ارائه خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص تلاش های مستمر شهرداری کلانشهر تبریز در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی  و پیشگیری از اعتیاد یادآور شد: 22 فرهنگسرا، 1 بوستان قرآن، 32 کتابخانه، 17 خانه سلامت، 7 پارک بانوان، 31 سالن ورزشی و 24 مسجد شبانه‌روزی، پارکهای سطح شهر از قابلیت‌های عمده شهرداری تبریز در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی  است که  دراین مراکز در راستاي ارتقاء سلامت شهري وکاهش آسیب های اجتماعی برنامه هاي گسترده اي ر در طول سال برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به برنامه های شهرداری  در حوزه پیشگیری از سوء مصرف  مواد مخدر   گفت : برگزاری همایش ها، دوره های آموزشی برای خانواده ها با موضوع مهارت های  زندگی و مهارتهای فرزند پروری ، مشاوره های فردی برای خانواده ها  و افراددر معرض آسیب ،  تولید و پخش محصولات فرهنگی وآموزشی در رابطه با اعتیاد،  برگزاری نمایشگاهها ومسابقات ورزشی  از جمله برنامه های پیشگیرانه اعتیاد درمراکز فرهنگی شهرداری تبریز به شمار می روند

وی در پایان بیان کرد: در زمینه پیشگیری از اعتیاد در تمام ایام سال ودر هفته مبارزه بامواد مخدر  با استفاده از ظرفیت ها و امکاناتی که در شهرداری وجود دارد ما آماده همکاری با تمامی اداره ها و سازمان های دولتی و غیردولتی در این زمینه هستیم تا با آگاهی دهی صحیح برای خانواده ها و علی الخصوص به جوانان در زمینه عواقب ابتلا جلو آلودگی بسیاری به این پدیده خانمانسوز جوامع امروزی گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه بزرگ پیشگیری از اعتیاد در باغ گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..