تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محفل قرآنی استاد پورایوانی در شب‌ عید فطر به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ _ مراسم ختم قرآن استاد پورایوانی، در شب عید سعید فطر با حضور اساتید، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی، از ساعت ۲۳:۳۰ در حسینیه کربلایی‌ها برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم ختم قرآن استاد پورایوانی، در شب عید سعید فطر، با حضور اساتید، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی، از ساعت۲۳:۳۰ در حسینیه کربلایی‌ها برگزار شد.
در این مراسم استاد شیخ محمد فهمی العصفور از مصر، دکتر رافع العامری از عراق، سیدمهدی سیف، سیدباسم موسوی، حیدر میرزایی، جواد جهانبخش، طالب مرکزی، ابراهیم آهور، دکتر حسین شریفیان، محمدرضا فلسفی و حنانه خلفی، حافظ کل قرآن کریم؛ و حسین شالچی، قاری ممتاز کشوری، حضور داشتند.
همچنین در این مراسم از مرتلان این جلسه که در طول ماه مبارک رمضان در ترتیل خوانی شرکت کردند، تجلیل شد. در پایان از تمام حاضرین در این جلسه، با اهدای جوایز تقدیر شد.


علی محمدزاده ‌
انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محفل قرآنی استاد پورایوانی در شب‌ عید فطر به روایت تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..