تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست‌وزیر ترکیه: اجازه نمی‌دهیم آمریکا با استفاده از پایگاه اینجرلیک به ایران حمله کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست‌وزیر ترکیه در اظهاراتی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم آمریکا از اینجرلیک به ایران حمله کند.

به نقل از آناتولی، بنعلی ایلدریم نخست‌وزیر ترکیه امروز در اظهاراتی اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم آمریکا از پایگاه اینجرلیک به ایران حمله کند.

نخست‌وزیر ترکیه در پاسخ خبرنگاری درباره اجازه آنکارا به آمریکا برای استفاده از پایگاه هوائی اینجرلیک در حمله به ایران تأکید کرد: فقط برای مبارزه با تروریست ها در اختیار آن ها قرار داده ایم.

وی ادامه داد: برای حمله به یک کشور، پایگاه های ما هرگز مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. هیمچنین؛ از زمان پیمان «قصر شیرین» (Kasir Şirin) یعنی ۶۰۰ سال پیش تا کنون هیچ جنگی میان ایران و ترکیه روی نداده است. تصور قرار گرفتن در صف مقابل همسایه مان در یک جنگ احتمالی، محال بوده و امکان ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست‌وزیر ترکیه: اجازه نمی‌دهیم آمریکا با استفاده از پایگاه اینجرلیک به ایران حمله کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..