تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام‌جهانی/ گزارش زنده: آرژانتین 1- ایسلند 1

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جام‌جهانی/ گزارش زنده: آرژانتین 1- ایسلند 1

دو تیم آرژانتین و ایسلند در مسکو برابر هم به میدان رفتند.

به گزارش ایسنا، در سومین روز جام جهانی تیم ملی آرژانتین در مسکو برابر ایسلند به میدان رفته است. گزارش لحظه‌به‌لحظه این بازی را درادامه می‌خوانید:

بازی دو تیم با برتری نسبی آرژانتینی‌ها شروع شد و این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفته است.

اولین خطر جدی را تاگلیافیکو ایجاد کرد و ضربه سر او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت. بلافاصله یک دقیقه بعد ایسلند می رفت تا دروازه آرژانتین را باز کند و ضعف خط دفاع باعث تا بیارناسون در آستانه باز کردن دروازه آرژانتین باشد.

در دقیقه ۱۹ آرژانتین موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. سرخیو آگوئرو بعد از تصاحب توپ با یک چرخش توانست دروازه ایسلند را باز کند. 

در دقیقه ۲۳ ایسلند خیلی زود گل خورده را پاسخ داد و فینبوگاسون گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه بازی کمی آرام شد و دو تیم به میدان داری پرداختند. ایسلند که گل تساوی را به ثمر رساند نشان داد تیم دست و پا بسته ای نیست.

آرژانتین: ویلی کابایرو، سالویو، اوتامندی، روخو، تاگلیافیکو، بیلیا، ماسچرانو، متسا، مسی، دیماریا و آگوئرو ۱۱ نفر اصلی سن‌پائولی برای مصاف با ایسلند هستند.

ایسلند: هالدورسون، ماگنوسون، سیگوردسون، آرناسون، ساوارسون، بارناسون، هالفردسون، بونارسون، گودمانسون، فینبوگاسون و سیگوردسون.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام‌جهانی/ گزارش زنده: آرژانتین 1- ایسلند 1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..