تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه به دشواری از سد استرالیا گذشت

تیم ملی فرانسه یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه امروز (شنبه) برابر تیم ملی استرالیا قرار گرفت و به دشواری از سد این تیم گذشت.

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که از گروه سوم رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و در ورزشگاه «کازان» برگزار شد شاگردان «دیدیه دشان» به سختی و با نتیجه 2 بر یک از سد تیم استرالیا گذشتند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

«آنتوان گریژمان» در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی و «پل پوگبا» در دقیقه 81 در این دیدار برای تیم ملی فرانسه گلزنی کردند و برتری تیمشان را رقم زدند.

«میل جدنیک» نیز در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی برای تیم ملی استرالیا گلزنی و «هوگو لوریس» سنگربان فرانسه را مغلوب خود کرد.

شاگردان «دیدیه دشان» در تیم ملی فرانسه شروع خوبی در این دیدار داشتند و چندین موقعیت خوب بر روی دروازه تیم ملی استرالیا ایجاد کردند که البته این موقعیت ها با بی دقتی و درخشش دروازه بان تیم ملی استرالیا ثمری نداشت.

در ادامه بازیکنان تیم ملی استرالیا به بازی مسلط شده و خود را به دروازه تیم حریف نزدیک کردند.

مهمترین اتفاقی که برای بازیکنان تیم ملی استرالیا در این دقایق رخ داد ارسال توپ به روی دروازه تیم ملی فرانسه بود که با درخشش «هوگو لوریس» سنگربان تیم ملی فرانسه این فرصت استثنایی از بازیکنان این تیم گرفته شد و نتوانستنند به گل برسند.

در ادامه باز هم فرانسوی ها با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دروازه تیم ملی استرالیا نزدیک شدند اما آنان نیز موفق به گلزنی نشدند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

بازیکنان تیم ملی فرانسه در نیمه دوم بازی را توفانی شروع کردند و به رغم نزدیک شدن به دروازه تیم ملی استرالیا، ناکام بودند.

با این همه آبی ها که از روند تساوی بازی رضایت نداشتند دست از حمله بر نداشته و سرانجام در دقیقه 58 بدنبال انجام یک سری حرکات ترکیبی؛ «آنتوان گریژمان» مهاجم نوک خود را درعمق خط دفاعی استرالیا در موقعیت مناسب قرار دادند و او که قصد نفوذ به محوطه جریمه را داشت با خطای مدافع میانی تیم ملی استرالیا متوقف شد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

در ادامه و از طریق گوشی به داور دستور داده شد بازی را متوقف و با استفاده از کمک داوران که از طریق ویدئو چک صحنه را یک بار دیگر مشاهده کند. او با حضور در اتاق مخصوص متوجه اشتباه خود شد و به سود تیم ملی فرانسه اعلام ضربه پنالتی کرد.
در این دقیقه گریژمان پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 62 «ساموئل اومتیتی» بازیکن تیم ملی فرانسه توپ ارسالی بازیکنان تیم ملی استرالیا را در محوطه جریمه با ضربه دست به خارج از زمین فرستاد که این خطا از چشم داور دور نماند و بلافاصله به سود حریف اعلام ضربه پنالتی کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود؛ اما این پایان کار این بازی نبود و در دقیقه 81 «پل بوگبا» یکی از گرانترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا دروازه تیم ملی استرالیا را باز کرد و یک بار دیگر شادمانی را به اردوی تیمش آورد.

در این دقیقه و به دنبال یک حرکت ترکیبی و پاس های متعدد پل بوگبا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با دقت بالا توپ را از بالای سر «رایان» سنگربان تیم ملی استرالیا درون دروازه این تیم جای داد و برتری تیمش را رقم زد.
در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و فرانسه با نتیجه 2 بر یک از سد تیم ملی استرالیا گذشت.

ترکیب تیم ملی فرانسه:
لوریس، پاوارد، واران، اومتیتی، پل پوگبا، آنتوان گریژمان، امباپه، دمبله، تولیسو، کانه و هرناندز

ترکیب تیم ملی استرالیا:
رایان، ملیگان، لیکی، کراس، ناببوت، موی، جدنیک، بیهیچ، ریدسون، سانی سابوری و روکیک.
لکی، ریسدان و بهیچ بازیکنان تیم ملی استرالیا و تولیسو بازیکن تیم ملی فرانسه با دریافت کارت زرد از سوی داور جریمه شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه به دشواری از سد استرالیا گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..