تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ژاپن برای تأمین هزینه‌های بازرسی از کره شمالی

نخست وزیر ژاپن از آمادگی این کشور برای تأمین برخی از هزینه‌های مربوط به خلع سلاح کره شمالی خبر داد.

شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد که این کشور آماده است تا بخشی از هزینه‌های بازرسی آژانس انرژی اتمی به منظور اطمینان از خلع سلاح کامل، قابل راستی‌آزمایی و برگشت ناپذیر را تامین کند.

آبه امروز (شنبه) با حضور در یک برنامه تلویزیونی این خبر را اعلام کرد.

روز چهارشنبه نیز یوشیهده سوگا سخنگوی دولت ژاپن در سخنانی تاکید کرده بود: ژاپن به شرطی حاضر به تامین بخشی از هزینه های خلع سلاح کره شمالی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی، بازرسی های خود را مجددا از سر بگیرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه پس از دیدار با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفت: رهبر کره شمالی قول داده است تا به سوی خلع سلاح کامل هسته ای حرکت کند.

آمریکا نیز وعده داده است تا ضمانت های امنیتی لازم را به کره شمالی ارائه دهد.

این در شرایطی است که یوکیا آمانو آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای در واکنش به نشست سران آمریکا و کره شمالی اعلام کرد این نهاد بین المللی آماده انجام راستی آزمایی در کره شمالی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ژاپن برای تأمین هزینه‌های بازرسی از کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..