تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارمندان سابق کمبریج آنالیتیکا؛ تلاش دوباره ترامپ برای دستکاری افکار عمومی در انتخابات؟

شایعات حکایت از آن دارند که کمپانی تحلیل داده های «Data Propria» با مدیریت یکی از کارمندان سابق موسسه کمبریج آنالیتیکا مشغول همکاری با تیم تبلیغاتی دونالد ترامپ برای تاثیر گذاری بر انتخابات ۲۰۲۰ است.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتت پرس، کمپانی Data Propria پروژه ای تحلیلی را آغاز کرده که از برخی جنبه ها شباهت هایی با کمپین کمبریج آنالیتیکا دارد. همان برنامه ای که به عقیده برخی کارشناسان نقشی تعیین کننده در انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ داشت.

موسس کمپانی مورد بحث «مت کزوفسکی» است که تا چند ماه پیش سمت مدیر محصولات را در کمبریج آنالیتیکا بر عهده داشت. به جز مت سه نفر دیگر از کارمندان سابق او نیز در کمپانی تازه تاسیسش استخدام شده اند.

هدف از تاسیس Data Propria تحلیل علمی فعالیت های کاربران و رفتارشناسی آن ها در فضای وب جهت ارائه مشاوره به کمپانی های تبلیغاتی اعلام شده است. البته به خوبی می دانیم که این داده ها در چه موقعیت های دیگری نیز به کار خواهند آمد.

کزوفسکی گرچه هنوز همکاری مستقیم شرکتش با تیم تبلیغاتی ترامپ را تایید نکرده، اما اعتراف کرد که تیم او یک همکاری محدود با کمپین جمهوری خواهان برای انتخابات میان دوره ای مجلس سنا خواهد داشت.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که کمپانی مذکور چگونه می خواهد فعالیت های خود را در مسیر قانونی نگه دارد، به خصوص که به نظر می رسد آنها در حال طی کردن مسیری مشابه با جد خود، کمبریج آنالیتیکا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارمندان سابق کمبریج آنالیتیکا؛ تلاش دوباره ترامپ برای دستکاری افکار عمومی در انتخابات؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..