تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرژانتین ۱ - ۰ ایسلند / گزارش لحظه به لحظه دیدار نخست گروه چهارم

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های فوتبال آرژانتین و ایسلند امروز در نخستین دیدار گروه چهارم رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند. 


نکات جالب بازی  تیم ملی فوتبال  آرژانتین با حضور قدرتمند خود در رده ۵جهان و تیم ملی فوتبال ایسلند نیز در رده ۲۲قرار دارد. دو تیم پیش از این بازی دیداری نداشته اند. ایسلندی ها دومین حضور خود یک جام رسمی را تجربه خواهند کرد. آرژانتینی ها در مرحله گروهی تنها یک باخت را تجربه کرده است.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

نمایی از رختکن دو تیم پیش از آغاز بازی 

آرژانتین ۰ - ۰ ایسلند / گزارش لحظه به لحظه دیدار نخست گروه چهارم

ترکیب دو تیم 

آرژانتین ۱ - ۰ ایسلند / گزارش لحظه به لحظه دیدار نخست گروه چهارم

بیشتر بخوانید: 

ترکیب اصلی آرژانتین و ایسلند اعلام شد / حضور مسی و غیبت دیبالا

گزارش دقایق بازی  بازی دو تیم راس ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز شد.  اولین خطا دیدار برای تیم آرژانتین در دقیقه ۳ بازی بدست آمد. دومین ضربه خطای بازی که در دقیقه ۸ بازی توسط مسی زده شده بی نتیجه به بیرون رفت. موقعیت بسیار عالی برای تیم ملی ایسلند در دقیقه ۹بازی به بیرون رفت اولین کرنر بازی در دقیقه ۱۲ توسط ضد حمله زیبای لیونل مسی به دست آمد. تشویق زیبای ایسلندی تمام ورزشگاه باشگاه اسپارتاک را فرا گرفته است. شوت تماشایی لیونل مسی از پشت خط دفاعی چند لایه ای ایسلندی ها که با مشت دروازه بان روبه رو شد. سرخیو آگوئرو در دقیقه ۱۸بازی گل اول آرژانتین را به ثمر رساند. گل اول ایسلند در جام جهانی در دقیقه ۲۴ بازی به ثمر رسید. حواشی بازی  از جمله نکات جالب  در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین غیبت  دیبالا مهاجم تیم فوتبال یوونتوس در ترکیب اصلی است. 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرژانتین ۱ - ۰ ایسلند / گزارش لحظه به لحظه دیدار نخست گروه چهارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..