تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام جهانی 2018؛ آرژانتین 0 - ایسلند 0؛ تا دقیقه 14

ایسنا: در سومین روز جام جهانی تیم ملی آرژانتین در مسکو برابر ایسلند به میدان رفته است. گزارش لحظه‌به‌لحظه این بازی را درادامه می‌خوانید:

آرژانتین: ویلی کابایرو، سالویو، اوتامندی، روخو، تاگلیافیکو، بیلیا، ماسچرانو، متسا، مسی، دیماریا و آگوئرو ۱۱ نفر اصلی سن‌پائولی برای مصاف با ایسلند هستند.

ایسلند: هالدورسون، ماگنوسون، سیگوردسون، آرناسون، ساوارسون، بارناسون، هالفردسون، بونارسون، گودمانسون، فینبوگاسون و سیگوردسون.

بازی دو تیم با برتری نسبی آرژانتینی‌ها شروع شد و این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفته است.

اولین خطر جدی را تاگلیافیکو ایجاد کرد و ضربه سر او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت. بلافاصله یک دقیقه بعد ایسلند می رفت تا دروازه آرژانتین را باز کند و ضعف خط دفاع باعث تا بیارناسون در آستانه باز کردن دروازه آرژانتین باشد.

ادامه دارد ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام جهانی 2018؛ آرژانتین 0 - ایسلند 0؛ تا دقیقه 14»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..