تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت خوابگاهی برای استادان متاهل در دانشگاه شریف

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ایجاد ساختمانی برای اساتید متاهل در دانشگاه صنعتی شریفمحمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایجاد سراهایی برای استادان دانشگاه شریف گفت: در حال حاضر این دانشگاه یک ساختمان در غرب تهران دارد که درصدد هستیم این ساختمان را به استادسرا  در دانشگاه تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: طی رایزنی های انجام شده قرار است نیمی از این ساختمان در اختیار استادان متاهل قرار دهیم و استادان می توانند برای سه سال در آن اسکان پیدا کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: هدفمان ما این است که استادان بتوانند در شرایط کنونی که برخی  با مشکلات مالی مواجه هستند با اسکان یافتن در این سراها نیمی از مشکلاتشان برطرف شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت خوابگاهی برای استادان متاهل در دانشگاه شریف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..