تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگرمی مناسب کودکان، بازی با ماکارونی های رنگارنگ

اسپاگتی های رنگین کمانی یک بازی قابل لمس بسیار عالی برای بچه هاست و درست کردنش هم خیلی راحت است. مراحل ساده درست کردن این ماکارونی های رنگارنگ را در کیسه های زیپی (زیپ کیف) در ادامه دنبال کنید.

نوزادان، بچه های زیر چهار سال و حتی پیش دبستانی ها عاشق کشف کردن رنگ و بافت این اسپاگتی ها هستند و از آن جا که این ها قابل خوردن هستند هیچ نگرانی از اینکه آن را در دهانشان قرار بدهند وجود ندارد.

ما فعالیت ها و کارهای دستی رنگ و وارنگ را دوست داریم به خاطر اینکه آن ها رنگ ها و درخشش خاصی دارند و برای بچه ها هم خیلی جذاب هستند. بچه های کوچک تر عاشق رنگ کردن خوراکی ها با رنگ های مختلف خوراکی و تماشای درست کردن اسمارتیز های رنگی هستند.

موادی که نیاز دارید:

- اسپاگتی

- کیسه های زیپی

- رنگ خوراکی

- آب

- ظرف نگهدارنده اسپاگتی های رنگارنگ

چگونه ماکارونی های رنگارنگ درست کنیم؟

اسپاگتی ها را طبق دستورالعمل نوشته شده بر روی بسته اش بپزید. آن ها را آبکش نموده و درکیسه های زیپی بریزید. برای هر رنگ خاص نیاز به یک کیسه زیپی جداگانه دارید. چند قطره رنگ خوراکی به همراه آب به هر کیسه بیفزایید.

زیپ هر کیسه را ببندید و بعد اسپاگتی ها و رنگ خوراکی را به خوبی با هم ترکیب کنید. کمی آن را بچلانید و کیسه را فشار دهید و در فضای آزاد بگذارید که رنگ تمام قسمت های اسپاگتی را کامل بپوشاند. برای هر رنگی تمام این مراحل را تکرار کنید.

بعد اینکه تمام اسپاگتی ها رنگ گرفت آن را زیر شیر آب بشورید. تمام اسپاگتی های رنگی را داخل ظرف یا طشتی بریزید و اکنون آماده برای بازی کردن است. 

اسپاگتی های رنگین کمانی بازی لمسی

این بازی تجربه عالی برای نوزادان ، بچه های زیر ۴ سال و پیش دبستانی ها است. چون حس لیزی و سر خوردن را به انگشتان کودکان می دهد. هم چنین یک فعالیت فوق العاده برای کمک به کوچولو ها برای یاد گرفتن رنگ ها است.

از آن جایی که اسپاگتی ها و رنگ های خوراکی که استفاده می کنید هر دو قابل خوردن است بابت اینکه آن ها را به دهانشان ببرند و بخورند نگرانی ندارید.

هم چنین می توانید برای بهتر شدن این ایده ، حشرات پلاستیکی کوچک ،عروسک ها و اعداد را داخل اسپاگتی ها بریزید تا آنها را پیدا کرده و بشمارند. می توانید یک انبر بزرگ برای برداشتن اشیایی که پیدا می کنند به آن ها بدهید. هم چنین تعدادی قابلمه و ماهیتابه ی کوچک به آن ها بدهید تا بتوانند اسپاگتی های رنگارنگ را با هم مخلوط کنند یا هر رنگ را جداگانه در ظروف مختلف بریزند و یک وعده یا شام رویایی داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگرمی مناسب کودکان، بازی با ماکارونی های رنگارنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..