تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مسابقات والیبال حلقات صالحین بسیج ورزشکاران رودان/تیم شهید بابایی قهرمان شد

مسابقات والیبال نونهالان حلقات صالحین بسیج ورزشکاران رودان ویژه ماه مبارک رمضان، با قهرمانی تیم شهیدبابایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،مسابقات والیبال نونهالان حلقات صالحین بسیج ورزشکاران رودان، ویژه ماه مبارک رمضان پایان یافت و تیم حلقه شهید بابایی به مقام قهرمانی دست یافت.

این دوره از مسابقات با شرکت ۶ تیم، حلقه شهید نبی زاده، شهید بابایی، شهید دهکاری و شهید نجفی در محل سالن ۹دی ناحیه مقاومت رودان برگزار شد که در نهایت تیم شهید بابایی توانست با شکست حریفان، مقام قهرمانی را از آن خود کند.

تیم های شهید نبی زاده، شهید دهکاری، شهید زعیمکار، شهید کریمی و شهید نجفی، هر کدام به ترتیب دوم تا ششم شدند، که به سه تیم اول تا سوم جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

مهدی مبارکی مسئول بسیج ورزشکاران رودان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با قدردانی از جناب سرهنگ حسین زاده فرمانده سپاه رودان بابت همکاری در برگزاری مسابقات، اظهار کرد: از دیگر عزیزان در استان جناب سرهنگ کشاورز مسئول تربیت بدنی سپاه، جناب سرهنگ صالحی مسئول بسیج ورزشکاران و مسئول تربیت بدنی سپاه رودان آقای محمدحسین صالحی جهت پشتیبانی و در اختیار گذاشتن سالن ورزشی ۹دی برای برگزاری این دوره از مسابقات تشکر می کنم.

مسئول بسیج ورزشکاران رودان هدف از این مسابقات را ایجاد شور و نشاط بین متربیان حلقات صالحین عنوان کرد و افزود: کشف استعدادهای نهفته در بین نونهالان و برگزاری کلاس های تربیتی بصیرتی قبل بازی، از اهداف دیگر این دوره از مسابقات بود که الحمدالله توانستیم این فضا و محیط را برای ورزشکاران بسیجی فراهم کنیم.

مبارکی ادامه داد: با توجه به ایام تعطیلات تابستانی،برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی برای ورزشکاران سنین نونهال، نوجوان و جوان را در دستور کار داریم که نیازمند حمایت ها و پشتیبانی های بیشتر مسئولین سپاه شهرستان واستان هستیم تا بتوانیم از این زمان به نحو احسن در رشد و تعالی فرهنگی بسیجیان ورزشکار استفاده کنیم.

محمدحسین صالحی مسئول تربیت بدنی سپاه رودان هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد:هدف از برگزاری این دوره از مسابقات والیبال، کشف استعدادهای ورزشکاران بسیجی جهت آمادگی به مسابقات والیبال بسیج استان و راه اندازی پایگاه استعدایابی در سطح ناحیه رودان می باشد که ان شاالله با توجه به پتانسیل والیبال، درصدد گرفتن سهمیه پایگاه استعدا یابی هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مسابقات والیبال حلقات صالحین بسیج ورزشکاران رودان/تیم شهید بابایی قهرمان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..