تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان دومین دوره «کتابت قرآن» در زندان مرکزی یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مددجویان مدرسه قرآنی زندان مرکزی یزد برای دومین بار طی ماه مبارک رمضان امسال، موفق به کتابت قرآن کریم شدند.

پایان دومین دوره «کتابت قرآن» در زندان مرکزی یزد

به گزارش ایکنا از یزد، مددجویان مدرسه قرآنی زندان مرکزی یزد برای دومین بار طی ماه مبارک رمضان امسال، موفق به کتابت قرآن کریم شدند.

حجت الاسلام گل‌وردی، مدیر مدرسه قرآنی مشکات زندان مرکزی یزد در این خصوص اظهارکرد: مددجویان اندرزگاه قرآنی و دارالقرآن زندان مرکزی یزد برای دومین بار در ماه مبارک رمضان امسال موفق به اتمام کتابت قرآن کریم شدند.

وی تصریح کرد: در هر دوره از کتابت قرآن، مددجویان دو جلد قرآن کریم را به صورت کامل به همراه ترجمه با خودکار کتابت می کنند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان دومین دوره «کتابت قرآن» در زندان مرکزی یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..