تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اذعان سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا به مشارکت آمریکایی ها در حمله به الحدیده

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه آمریکا با اعتراف به مشارکت آمریکا در حمله به الحدیده یمن، اذعان کرد واشنگتن با همکاری عربستان سعودی و امارات عربی متحده به دنبال مقابله با آنچه نفوذ ایران در یمن خواند، است.
آدم ارلی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره، درباره حمایت اطلاعاتی آمریکا از حمله به شهر الحدیده یمن گفت: آمریکا با اینکه نمی خواهد طرفی در جنگ یمن باشد، اما نمی خواهد در روابط خود با عربستان و امارات هم با مشکل روبرو شود. دولت آمریکا تلاش می کند در این باره توازن ایجاد کند و با احتیاط، حمایت لجستیکی و دیپلماتیک از نیروهای ائتلاف دارد. اما به طور مستقیم در نبردها شرکت نمی کند. ما تأمین سوخت برای جنگنده های ائتلاف و نیز فراهم کردن گزارش های اطلاعاتی را برعهده داریم.

وي افزود: هدف مشترک آمریکا، عربستان، امارات و جامعه جهانی از بین بردن تأثیرگذاری ایران در یمن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اذعان سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا به مشارکت آمریکایی ها در حمله به الحدیده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..