تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران والیبالیست ایران جایگاه پنجم آسیا را از دست دادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم‌ ‌ملی والیبال دختران ایران با شکست برابر میزبان مسابقه‌های والیبال قهرمانی دختران آسیا، جایگاه پنجم این رقابت‌ها را از دست داد.

به گزارش ایسنا، دختران والیبالیست ایران که پس از شکست برابر ژاپن از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقه‌های قهرمانی والیبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا باز ماندند، امروز (۲۶ خرداد ماه) برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم آسیا به مصاف ویتنام میزبان مسابقه‌ها رفتند و با وجود بازی خوب و نزدیک با شکست سه بر دو از کسب جایگاه پنجم آسیا باز ماندند.

والیبالیست‌های ایران پس از پیروزی در ست اول نتیجه‌ دو ست بعد را به حریف واگذا کردند اما ست چهارم با عملکرد خوب خود توانستند بازی را به تساوی بکشانند تا ست پنجم تعیین کننده‌ی تیم برنده باشد؛ اما ویتنام زودتر از ایران به امتیاز ۱۵ رسید.

امتیازهای این بازی به شرح زیر است :

ست اول: ایران ۲۵ - ویتنام ۱۹

ست دوم: ایران ۱۴ - ویتنام ۲۵

ست سوم: ایران ۱۸- ویتنام ۲۵

ست چهارم: ایران ۲۵- ویتنام ۱۸

ست پنجم: ایران ۱۳- ویتنام ۱۵

دختران والیبالیست ایران پیش از این بازی سه پیروزی برابر هنگ کنگ، ماکائو و هند و دو شکست مقابل استرالیا و ژاپن کسب کرده بودند.

مسابقه‌های قهرمانی والیبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه و با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران والیبالیست ایران جایگاه پنجم آسیا را از دست دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..