تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی خودرو در تایباد 2 کشته و پنج مجروح داشت

قدس انلاین : رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واژگونی خودرو وانت پیکان در محور تایباد 2 کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

شهرام طاهرزاده  افزود: این حادثه حدود ساعت 16 امروز در کیلومتر هفت جاده تایباد به مشهدریزه رخ داد که مجروحان این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان خاتم الانبیای تایباد انتقال یافتند.

به گفته وی، با کمال تاسف 2 نفر از مجروحان این حادثه به علت شدت ضربات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باختند و پنج نفر هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی خودرو در تایباد 2 کشته و پنج مجروح داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..