تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور در مشهد آغاز شد

قدس انلاین : مسابقات قهرمانی دو و میدانی بزرگسالان ایران انتخابی تیم ملی روز شنبه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در پیست دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد.

رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی در این باره گفت: در این مسابقات 200 ورزشکار مرد در رده سنی 18 سال به بالا در 24 رشته شامل چهار رشته پرتاب وزنه، چهار رشته پرش ارتفاع و 16 رشته دو با یکدیگر رقابت می کنند.

امیرعلی سعادتمند افزود: در این رقابتها دو گروه شش نفره از ورزشکاران خراسان رضوی نیز شرکت کرده اند. پیش از این نیز 'حسن تفتیان' در رشته دوی 100 متر و 'شاهین مهردلان' در رشته پرتاب وزنه توانستند رکورد ورود به بازیهای آسیایی را بدست آوردند لذا حضور آنان در تیم ملی قطعی است.
وی گفت: مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور تا فردا عصر در مشهد ادامه خواهد داشت و در نهایت افرادی که بتواند رکورد ورودی را به دست آورند به عنوان اعضای تیم ملی دو و میدانی ایران برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور در مشهد آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..