تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متجاوزین، میدان جنگ را در یمن باخته‌اند

امیرعبداللهیان:

متجاوزین، میدان جنگ را در یمن باخته‌اندبه گزارش حوزه  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیرعبداللهیان دستیار امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اجتماعی‌اش به تشدید تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی به یمن و تلاش برای اشغال بندر الحدیده در غرب یمن، واکنش نشان داد.

دستیار امور بین‌الملل رئیس مجلس، تصریح کرد: «در سایه جنگ عربستان، امارات، آمریکا و صهیونیسم علیه یمن، فاجعه انسانی بیداد می‌کند. بی‌تردید متجاوزین، میدان جنگ را در یمن باخته‌اند، اما می‌خواهند با اشغال بندر حدیده و قطع آب و نان مردم، یمن را وادار به تسلیم کنند. آینده متعلق به همه یمنی‌ها و باتلاق متجاوزین است».

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متجاوزین، میدان جنگ را در یمن باخته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..