تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست فرهنگی - معنوی نخبگان و استعداد‌های برتر خراسان رضوی

نشست فرهنگی - معنوی نخبگان و استعداد‌های برتر خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رشیدیان در نشست فرهنگی - معنوی نخبگان و استعداد‌های برتر خراسان رضوی افزود : حمایت از نخبگان و تسهیل ارتباط آنان با صنعت و دانشگاه برای استخدام آن‌ها در دوایر دولتی نیست بلکه هدف ظرفیت سازی برای استفاده بهتر از نخبگی آنان برای کارآفرینی و اشتغال است.

وی از تشکیل شبکه مدنی نخبگان جوان در 28 شهرستان خراسان رضوی خبرداد و ادامه داد : نخبگان باید بتوانند با ارائه راهکار در موضوعات آینده پژوهی، برای حل مشکلات و ایجاد ظرفیت برای بهره گیری از مزیت‌های خراسان رضوی کارساز باشند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در 2 برنامه پنجم و ششم توسعه بر کوچک سازی دولت تاکید شده است از این رو دانشگاه باید هسته‌های اشتغال را تربیت کند تا فعالیت‌های دانش بنیان برای اشتغال افزایی انجام دهند.

رشیدیان با تاکید بر تعامل نظام‌مند سه حوزه بخش خصوصی، مدنی و دولتی افزود : با تشکیل شبکه دانشگاهی استان در چند سال اخیر هر دانشگاه مسئولیت بررسی و ارائه راهکار در خصوص یکی از مشکلات و مسائل جدی استان را برعهده گرفته است.

انتهای پیام// ج . ر

دانشگاه ها باید هسته های  اشتغال را تربیت کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست فرهنگی - معنوی نخبگان و استعداد‌های برتر خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..