تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران و تگرگ موجب وقوع سیلاب در ارومیه شد

بارش باران و تگرگ موجب وقوع سیلاب در ارومیه شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بارش شدید باران توام با تگرگ که از ظهر امروز شنبه در ارومیه آغاز شده در روزهای پایانی خردادماه موجب شگفتی مردم و نیز بروز مشکلاتی در تردد معابر شهری شده است.

شدت این بارندگی و آبگرفتگی به حدی بود که در برخی از میدان ها و زیرگذرها عابران به علت همراه نداشتن تجهیزات مناسب در عبور از این مکان ها دچار مشکل شدند.

هواشناسی آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای امروز نسبت به آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داده بود.

به گفته هواشناسی آذربایجان غربی در حال حاضر ابرهای تندری در مناطق شمال و مرکز آذربایجان غربی حاکم بوده و تا پایان روز نیز تداوم دارد.

انتهای پیام/ب

هواشناسی آذربایجان غربی نسبت به آبگرفتگی هشدار داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران و تگرگ موجب وقوع سیلاب در ارومیه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..