تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع عضو کولبر پیرانشهری توسط مین صحت ندارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدعلی ترابی  فرماندار پیرانشهر با اشاره به خبر برخی رسانه‌ها در خارج از کشور مبنی بر اینکه یک کوله پیرانشهری در مرز‌ها بر اثر افجار مین قطع عضو شده و حتی محکوم به پرداخت ۲۳ میلیون تومان جریمه نقدی شده، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و مورد تایید نیست.

اخیرا خبری در یکی از سایت‌های خبری در خارج از کشور، با این عنوان درج شد که یک کولبر پیرانشهری که چندی پیش روی مین رفته و قطع عضو شده بود، به اتهام "عبور غیرقانونی از مرز و خسارت مین منفجر شده" به ۲۳ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

براساس این گزارش، از این رقم ۱۱ میلیون تومان میزان جریمه به دلیل عبور غیرقانونی از مرز بوده و باقی آن جبران خسارت مین منفجر شده است.

انتهای پیام/پ

انفجار مین در مرز پیرانشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع عضو کولبر پیرانشهری توسط مین صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..