تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ تیر؛ زمان توزیع کارت شرکت در کنکور ۹۷ + جزئیات آزمون

۴ تیر؛ زمان توزیع کارت شرکت در کنکور ۹۷ + جزئیات آزمونحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: در مرحله اول ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۹۷ تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس‌های خودگردان، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ۹۵۱ هزار و ۸۵ نفر و در مرحله دوم ۶۰ هزار و ۲۹۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در کنکور سراسری امسال یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۸۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۴۴ هزار و ۴۳۷ نفر در گروه علوم ریاضی، ۳۴۲ هزار و ۲۲۸ نفر در گروه علوم تجربی، تعداد ۲۰۴ هزار و ۹۳۶ نفر در گروه علوم انسانی، ۱۲ هزار و ۲۴۹ نفر در گروه هنر و ۷ هزار و ۵۳۴ نفر در گروه زبان‌های خارجی ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی عنوان کرد: با توجه به اینکه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی می‌توانند در گروه‌های زبان‌های خارجه و هنر شرکت کنند، برای یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۴۷ نفر داوطلب، کارت ورود به جلسه کنکور صادر شده است.

آغاز رقابت داوطلبان از هفتم و هشتم تیرماه

وی تأکید کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال ۹۷ از روز یکشنبه سوم تا پایان روز چهارشنبه ششم تیرماه در سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

توکلی گفت: کنکور سراسری سال ۹۷ در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن در دهه اول مرداد سال ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ تیر؛ زمان توزیع کارت شرکت در کنکور ۹۷ + جزئیات آزمون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..