تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری‌فرد، خواستار تمدید قرارداد کی روش شد

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018، خبرگزاری رویتر گزارش داد که کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از مقامات فوتبال ایران خواسته قرارداد کارلوس کی روش را تمدید کنند.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


رویترز نوشت: کی روش تیم ملی را به اولین پیروزی جام جهانی خود در 20 سال گذشته - و دومین بار تاریخ این کشور – رساند. وقتی که گل بخودی عزیز بوهدوز در دقایق تلف شده بازی هر سه امتیاز بازی اول گروه B را به ایران بخشید.

این پیروزی حاصل 7 سال حضور این مربی پرتغالی درایران است که پیش از این مسابقات و پس از این که قرارداد شش ماهه ای به او پیشنهاد شد،اعلام کرد از سمت خود کناره گیری خواهد کرد .
با این حال انصاری فرد ،از فدراسیون فوتبال ایران می خواهد شرایط را مجددا بررسی کرده و این مربی 65 ساله را متقاعد کنند پس از مسابقات جام جهانی روسیه مدت طولانی در سمت خود باقی بماند.

مهاجم المپیاکوس به خبرنگاران گفت: "ما امیدواریم که او باقی بماند و ما دعا می کنیم که او بماند زیرا پس از هفت سال او دیگر یکی از ما است و سعی کرده است همه چیز را به تیم ملی ما بدهد."

او لیاقت دارد که با ما بماند و باعث افتخار تمام ایرانی بشود.
انصاری فرد افزود: ما یکی از خارق العاده ترین مربیان جهان را داریم. کی روش هفت سال در ایران بوده و در تمام این مدت از ما حمایت کرده است.

او برای ما می جنگد و به ما می آموزد و ما هر روز چیزهایی را از او یاد می گیریم. و قطعا شانس خوبی برای ما خواهد بود اگر بتوانیم او را در تیم ملی حفظ کنیم ماست چرا که هنوز داریم از او یاد می گیریم. او برای ما خارق العاده است و همانطور که در بازی دیدید ما فرصتی عالی برای برنده شدن در این بازی داشتیم تا بتوانیم طرفدارانمان را خوشحال کنیم."

رویترز می افزاید، کی روش، سرمربی سابق رئال مادرید، آوریل 2011  هدایت ایران را به دست گرفت و این کشور را برای اولین دو بار پیاپی به مسابقات جام جهانی رساند.

اما دروازه بان پیشین اختلافاتی با مقامات فوتبال ایران داشته و چندین بار در طول دوران مربیگری اش تهدید به استعفا کرده است .

ایران روز چهارشنبه در ادامه بازی های گروه B،  در کازان به مصاف اسپانیا می رود و در آخرین بازی مرحله گروهی 25 ژوئن با پرتغال در سارنسک بازی خواهد کرد.

بیشتر بدانید:

تاج: تهمت ها علیه تیم ملی را می بخشم/ با کی روش برای جام ملت های آسیا توافق کردیم

جهانبخش: آسیب دیدگی ۲ قلوی پایم جدی نیست/ شادی مردم دلیلی برای انگیزه گرفتن ما بود


انتهای پیام/


انصاری قرد : امیدوارم کی روش بماند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری‌فرد، خواستار تمدید قرارداد کی روش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..