تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانسه 2 - استرالیا 1/خروس ها با تکنولوژی از چنگال کانگوروها گریختند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم‌های فرانسه و استرالیا از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه کازان آرنا با قضاوت کوینها از اروگوئه برابر هم صف‌آرایی کردند.

ترکیب دو تیم برای این مصاف به شرح زیر است:

فرانسه:

لوریس،پاوارد،واران، اومتیتی، هرناندز، کانته، تولیسو، پوگبا، ام‌باپه، گریزمن، دمبله،

سرمربی:دشان

استرالیا:

رایان، رادیسون، ساینسبوری، میلیگان، بهیچ، جدنیاک، موی، لکی، نابوت،رابی کروز، جوریچ

سرمربی:فان‌مارویک

نتیجه لحظه به لحظه/فرانسه 0 - استرالیا 0

فرانسه مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی فرصت این را داشت که توسط امباپه به گل برسد که رایان دروازه بان استرالیا توپ را به کرنر فرستاد. لحظاتی بعد خطا پشت محوطه جریمه برای فرانسه گرفته شد که پوگبا پشت توپ ایستاد و ضربه خطرناک وی را دروازه بان استرالیا مهار کرد.

استرالیا که در دقایق ابتدایی کاملا عقب کشیده بود یکی دو بار دیگر دروازه اش توسط گریزمان و امباپه تهدید شد که خیلی خطرناک نبود.

نتیجه لحظه به لحظه/فرانسه 0 - استرالیا 0

پس از گذشت 10 دقیقه از بازی استرالیا نیز کمی جلو کشید و بازی متعادل دنبال شد.

در دقیقه 17 مسابقه استرالیا بهترین فرضت این دیدار را تا به این لحظه از دست داد. سانتر بازیکنان این تیم روی یک ضربه خطا را تولیسوی هافبک فرانسه نزدیک بود با ضربه سر دروازه خودی را به اشتباه باز کند که هوگو لوریس با شیرجه خوب مانع فروریختن دروازه خروس ها شد.

نتیجه لحظه به لحظه/فرانسه 0 - استرالیا 0

بازی در اواس نیمه نخست کاملا آرام دنبال می شد و البته بیشتر توپ و میدان در دست شاگردان دیدیه دشان بود با این وجود ستاره های فرانسه نمی توانستند موقعیت جدی روی دروازه نماینده آسیا ایجاد کنند.

در دقیقه 43 پاس عالی پوگبا درون محوطه جریمه توسط سینسبری قطع شد تا گریزمان با دروازه بان استرالیا تک به تک نشود.

آخرین موقعیت نیمه نخست نیز شوت زیبای عزیز بهیچ بود که به طرز خطرناکی از کنار دروازه فرانسه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه نخست مسابقه که یکی از کسل کننده ترین نیمه های جام جهانی 2018 روسیه بود با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتیجه لحظه به لحظه/فرانسه 0 - استرالیا 0

نیمه دوم نیز کاملا آرام و متعادل آغاز شد و فرانسه تیمی نشان نداد که از آنها با این همه ستاره در میدان انتظار می رفت. استرالیا تا این دقیقه از بازی کاملا بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت .

در دقیقه 54 یک صحنه مشکوک درون محوطه جریمه استرالیا رخ داد که داور ابتدا تکل مدافع استرالیا را درون محوطه جریمه خطا را روی گریزمان اعلام نکرد و دستور به ادامه بازی داد اما 20 ثانیه بعد و زمانی که بازی متوقف شد، داور به سراغ کمک داور ویدیویی رفت و پس از بازبینی صحنه اعلام پنالتی کرد. خود گریزمن پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند.

نتیجه لحظه به لحظه/فرانسه 2 - استرالیا 1

تنها چند دقیقه بعد از گل فرانسه این بار داور برای استرالیا پنالتی گرفت. سانتر بازیکنان استرالیا روی دروازه فرانسه رو ساموئل اومتیتی مدافع تیم بارسلونا و تیم ملی فرانسه به طرز عجیبی با دست دفع کرد و پنالتی کاملا مشخص بود. یدیناک پنالتی استرالیا را تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

نتیجه لحظه به لحظه/فرانسه 2 - استرالیا 1

در دقیقه 68 امباپه فرصت خوبی داشت تا گلزنی کند اما زودتر از او رایان از دروازه خارج شد و مانع این شد که امباپه صاحب توپ شود.

بازی پس از گل تساوی استرالیا دوباره آرام و در میانه های میدان دنبال می شد.

در دقیقه 81 فرانسه باز هم با کمک تکنولوژی داوری به گل رسید. یک و دوی بازیکنان فرانسه باعث شد تا پوگبا وارد محوطه جریمه شود و ضربه او به پای عزیز بهیچ مدافع استرالیا برخورد کرد و به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و روی خط فرود آمد. البته داور با استفاده از تکنولوژی خط دروازه به درستی فهمید کل توپ به فاصله چند میلیمتر از خط عبور کرده بود و گل اعلام کرد تا فرانسه دو بر یک از حریف پیش بیفتد. این گل اگرچه به پای بهیچ برخورد کرد اما به نام پوگبا ثبت شد.

نتیجه لحظه به لحظه/فرانسه 2 - استرالیا 1

استرالیا در ادامه مسابقه سعی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما حتی به بازی آمدن دنیل ارزانی بازیکن ایرانی الاصل کانگوروها و جوانترین بازیکن جام جهانی، نتوانست برای آنها ثمری داشته باشد . فشار دقایق پایانی استرالیا را بازیکنان فرانسه با تجمع در محموطه جریمه خودی دفع کردند تا در نهایت این مسابقه با پیروزی دو بر یک خروس ها به پایان رسید.

دیداری که فرانسه برخلاف پیش بینی ها خیلی سخت برد و اگر تکنولوژی وارد فوتبال نشده بود ، احتمالا استرالیا این مسابقه را یک بر صفر می برد.

دیگر دیدار این گروه را دانمارک و پرو از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب برگزار می کنند.

انتهای پیام/

پیروزی فرانسه مقابل استرالیا در جام جهانی 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانسه 2 - استرالیا 1/خروس ها با تکنولوژی از چنگال کانگوروها گریختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..