تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد متعلق به من است نه رونالدو!

ورزش سه: آساموا جیان، مهاجم سابق تیم ملی غنا تاکید کرد که اخبار مبنی بر رکورد شکنی رونالدو اشتباه است و رکورد گلزنی در رقابت های پیاپی همچنان متعلق به اوست.

 رونالدو شب گذشته موفق شد مقابل اسپانیا هت تریک کند و در هشتمین تورنومنت پیاپی، موفق به گلزنی شود. برخی رسانه ها مدعی شدند که این موضوع یک رکورد محسوب می‌شود ولی جیان تاکید کرد که او در 9 رقابت پیاپی موفق به گلزنی شده و رکورد متعلق به اوست.

او در توئیترش نوشت:" مردم دستاورد من در تاریخ جام جهانی را نادیده می‌گیرند اما من می‌خواهم تمام دنیا بداند که رفتار درستی با من نشد و رکورد تا همیشه برای من خواهد بود."

رکورد متعلق به من است نه رونالدو!

جیان که در حال حاضر در باشگاه کایسری اسپور ترکیه توپ می‌زند، در 3 جام جهانی و 6 جام ملت های آفریقا موفق به گلزنی شده است. او در جام جهانی 2006 مقابل جمهوری چک گلزنی کرد، در جام ملت‌های آفریقا 2008 مقابل گینه گل زد، در جام ملت های آفریقا 2010 ، 3 گل به ثمر رساند که شامل گل پیروزی بخش تیمش مقابل نیجریه در نیمه نهایی می‌شود. او در جام جهانی 2010 نیز 3 گل زد، هر چند که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اروگوئه در ضربات پنالتی شکست خورد.

جیان در جام ملت‌های آفریقا 2012 مقابل مالی گل زد و در سال 2013 در همین تورنمونت، یک گل به نیجریه زد. او در جام جهانی 2014، دروازه پرتغال و آلمان را باز کرد و دو سال بعد در جام ملت‌های آفریقا 2015، مقابل الجزایر به گل رسید. بدین ترتیب او در 9 تورنومنت پیاپی، توانسته گلزنی کند و رکوردش بالاتر از رونالدو است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد متعلق به من است نه رونالدو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..