تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تزویر و دورویی بی بی سی در مواجهه با نام خلیج فارس!! +تصاویر

بی بی سیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نام اصلی و واقعی خلیجی که در جنوب کشورمان قرار دارد(خلیج فارس) از مسایلی است که برای بسیاری از کشورها خوشایند نیست. شاید یکی از علل آن این باشد که چون این خلیج و  محدوده آن از مهمترین مناطق استراتژیک در جهان به شمار می‌روند، برخی کشورها طاقت هضم این مساله را ندارند که نامش متعلق به کشورمان باشد. در کهن‌ترین نامگذاری‌هایی که موجود است، دریای جنوبی ایران را «نارمرتو» به معنای «رودتلخ» نامگذاری کرده اند. سپس بعد از مهاجرت آریائی‌ها و حرکت آن‌ها به جنوب کشور، قوم ایرانی پارس که حکومت خود را بر منطقه آغاز کرد، نام خود را به این خلیج داد و از آن هنگام، خلیج فارس در جهان مشهور شد.

مجموعه بی بی سی که وابسته به حکومت سراسر فریب و مکار انگلیس است در اقدامی منافقانه در بخش عربی خود نام جعلي این خلیج را به کار می‌برد و در بخش فارسی خود نام خلیج فارس را ذکر می‌کند. این اقدامات سراسر فریب و تزویر شبکه‌ی وابسته به دولت انگلیس از چشمان مخاطبان تیزبین در امان نماند.

در ادامه تصاویر بخشی از اقدامات دوگانه بی بی سی در قبال خلیج فارس را در بخش عربی و فارسی این رسانه مشاهده می‌کنید.

تزویر و دورویی بی بی سی در مواجهه با نام خلیج فارس!! +تصاویرتزویر و دورویی بی بی سی در مواجهه با نام خلیج فارس!! +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تزویر و دورویی بی بی سی در مواجهه با نام خلیج فارس!! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..