تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو: رونالدو مرد بازی و روزهای خاص است

 مورینیو به تمجید از هموطن و شاگرد سابقش پرداخته است.

به گزارش شما نیوز ، کریستیانو رونالدو در همان بازی نخست پرتغال در جام جهانی درخشید و با هتریک خود کمک کرد تا پرتغال در بازی نخست مقابل اسپانیا شکست نخورد، مورینیو در پایان این مسابقه درباره عملکرد رونالدو در بازی نخست پرتغال گفت:

او می داند که من همیشه چطور بازیکنانی را تحسین می کنم و رونالدو یک نمونه واقعی است. برخی بازیکنان برای بعضی بازی ها ساخته شده اند، برخی دیگر برای تمام بازی ها، و بعضی ها هم هستند که برای بازی های خاص ساخته شده اند، این دست از بازیکنان، نمونه های استثنایی هستند.

اخیراً رونالدو در زدن ضربات آزاد خیلی خوب عمل نکرده بود، آمار او در ضربات آزاد در من یونایتد و سال های اولیه حضورش در رئال مادرید خیلی بهتر بود ولی این ضربه آزاد در دیدار مقابل اسپانیا، بسیار حیاتی بود. این یک امتیاز هم خیلی مهم بود، کسب این یک امتیاز می تواند روی روحیه و اعتماد به نفس تیم و همچنین روش بازی پرتغال برای دو بازی بعد تاثیر بگذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو: رونالدو مرد بازی و روزهای خاص است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..