تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویض 700 قرآن فرسوده با نو در نمایشگاه قرآنی البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تعویض 700 قرآن فرسوده با نو در نمایشگاه قرآنی ماه رمضان خبرداد.

تعویض 700 قرآن فرسوده با نو در نمایشگاه قرآنی البرز

علیرضا عسگری در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در نمایشگاه قرآنی االبرز که همزمان با ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره کل ارشاد البرز برگزار شد، 700 قرآن فرسوده با نو تعویض شد.
وی افزود: تعویض قرآن فرسوده با نو یکی از طرح‌هایی است که هرساله به عنوان بخش جنبی نمایشگاه قرآن و عترت البرز اجرایی می‌شود.
این مسئول بیان کرد: اجرای این طرح نقش موثری در ترغیب مردم برای بازدید بیشتر از نمایشگاه قرآن دارد.
عسگری گفت: امسال در ماه مبارک رمضان 3200 نفر از نمایشگاه قرآن بازدید کردند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش 12 درصدی داشته است.
وی ابرازکرد: تلاش داریم با اضافه کردن بخش های جنبی مختلف و همچنین رفع نواقص زمینه بازدید افراد بیشتری را از نمایشگاه قرآن و عترت سال آینده فراهم کنیم.
انتهای پیام./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویض 700 قرآن فرسوده با نو در نمایشگاه قرآنی البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..