تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 180 میلیون تومانی اردکانی‌ها در جشن گل‌ریزان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد مدیرکل زندان‌های استان یزد : در سال 1376 یک ساختار جدیدی برای این ستاد تعریف کردند و این ستاد به‌عنوان مؤسسه یا ستاد دیه و رسیدگی به امور زندانیان جرائم غیر عمد شکل گرفت که در زندان‌های استان هم از سال 1383 این ستاد تشکیل‌شده و تاکنون 1270 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزادشده‌اند.
وی گفت : در سال گذشته ده جشن گل‌ریزان   در شهرستان‌های استان برگزارشده که در نتیجه  نزدیک به  2 میلیارد و یک‌صد میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که از طریق این کمک‌ها و کمک‌های ستاد دیه مبلغ 10 میلیارد و شش‌صد میلیون تومان برای آزادی 156 نفر پرداخت شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 164 نفر زندانی در استان داریم که جرم 73 نفر از آن‌ها مالی است و 8 نفر تصادف و مابقی آن‌ها دارای جرائم مهریه و نفقه هستند که بر اساس آن تعهدی که دادند و متأسفانه در پرداخت مهریه و نفقه یا ندارند و یا کوتاهی کردند به زندان معرفی شدند که چشم امید ما به دستان نیک‌اندیش و خیراندیش خیرین است .
وی گفت: امسال یازده جشن گل‌ریزان را در شهرستان‌های استان برگزار کردیم و شاهد صحنه‌های بسیار زیبایی بودیم که هرکسی به هر طریقی از کمک کردن دریغ نمی‌کرد. در حال حاضر از شهرستان اردکان 8 نفر به خاطر جرائم غیر عمد، جرائم مالی و مهریه در زندان‌های استان هستند که برای آزادی این افراد نزدیک به 1 میلیارد و سیصد میلیون تومان نیاز است.
ذوالفعلی نژاد افزود: یکی از اقداماتی که همیشه انجام‌شده و جزو خیرین بزرگ ستاد دیه محسوب می‌شوند شکات محترم هستند و ما همیشه 50 درصد بدهی که زندانیان دارند از شکات محترم تخفیف گرفتیم و در شهرستان اردکان هم خود شکات نزدیک به 50 الی 60 میلیون تومان تاکنون رضایت داده‌اند و مابقی که مانده 1 میلیارد و سیصد میلیون تومان است.
وی  اشاره کرد : در سال گذشته 7 نفر از زندانیان اردکان که جرمشان جرائم غیر عمد بود را از زندان آزاد کردیم و مبلغ پرداختی هم حدود 600 میلیون تومان بوده است. در سال گذشته 110 میلیون تومان توسط شهرستان جمع‌آوری شد که 50 درصد آن وصول‌شده است.
مدیرکل زندان‌های استان یزد در پایان گفت: در مراسم جشن گل‌ریزان اردکان به همت خیرین حدود 180 میلیون تومان جمع‌آوری شد که می‌تواند با تسهیلات بانکی و کمک‌هایی که از ستاد مرکزی می‌گیریم مقدمات آزادی این عزیزان را در روزهای آینده فراهم کنیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 180 میلیون تومانی اردکانی‌ها در جشن گل‌ریزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..