تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود نماینده سازمان ملل در یمن به صنعا

نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن امروز (شنبه) برای انجام مذاکرات پیرامون الحدیده وارد صنعا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، مارتین گریفیتس، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن برای انجام یک مأموریت دیپماتیک فوق‌العاده با هدف جلوگیری از وقوع جنگ در شهر الحدیده واقع در غرب یمن، وارد صنعا شد.

گریفیتس هنگام ورود به صنعا بدون هیچ اظهار نظری، برای برگزاری نشست با رهبران انصارالله، فرودگاه را به سمت صنعا ترک کرد.

جنبش انصارالله از سال ۲۰۱۴ بر صنعا و الحدیده کنترل دارد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در گفت‌وگو با شبکه المسیره پیش از سفر مارتین گریفیتس به یمن اظهار کرد: گریفیتس تا الان کاری در یمن انجام نداده است. او تنها پوششی برای ادامه جنگ علیه یمن است و نقش او با فرستاده‌های قبلی تفاوتی ندارد.

این مسئول جنبش انصارالله افزود: اگر گریفیتس بخواهد راه اسماعیل ولد شیخ را در پیش گیرد، سفرها و تلاش‌هایش در یمن محکوم به شکست هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود نماینده سازمان ملل در یمن به صنعا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..