تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام طراح داخلی در شرکت بازرگانی نوژان در آذربایجان شرقی

استخدام خانه رومنس (بازرگانی نوژان)

شرکت بازرگانی نوژان (خانه رومنس) فعال در زمینه واردات و فروش کاغذ دیواری، پارکت، پرده و کابینت جهت تکمیل کادر خود در استان آذربایجان شرقی از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیجنسیتشرایط احرازتوضیحاتطراح داخلیخانم و آقابا سابقه

تخصص:

طراحی داخلیتسلط به نرم افزارهای طراحی مثل 3D Max و سایر نرم افزار های مرتبط

مهارت:

داشتن خلاقیت و شناخت متریال های روز و سلیقه جامعه هدف

 شرایط مصاحبه:

ارسال نمونه کار طراحی داخلی به ایمیل یا واتس آپ، پس از بررسی فایل های ارسال شده، هماهنگی تلفنی و مصاحبه حضوری
شرایط کاری:انجام پروژه های طراحی داخلی (بازدید از محل مشتری)حقوق و دستمزد: توافقیمتقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل و یا شماره واتس آپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.لطفا طرح های خود را به عنوان نمونه کار به همراه اطلاعات تماس و رزومه کاری برای ما ایمیل کنید یا با واتس آپ بفرستید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام طراح داخلی در شرکت بازرگانی نوژان در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..