تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: ایران دیگر آن کشور چند ماه قبل نیست!

ترامپ: ایران دیگر آن کشور چند ماه قبل نیست!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، پس از دیدار با رهبر کره شمالی در سنگاپور در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز به گفتگو درباره توافق اولیه خود با این کشور پرداخت اما طبق معمول در لابه‌لای صحبت‌های خود مجددا گریزی هم به توافق هسته‌ای ایران زد.

وی در این مصاحبه مجددا مدعی شد که توافق هسته‌ای ایران بدترین توافقی بوده که او دیده است. ترامپ همچنین اضافه کرد به این دلیل که برجام به تایید کنگره نرسیده بود، خیلی راحت توانست از آن خارج شود.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه بار دیگر مدعی تغییر رفتار ایران پس از خروج واشنگتن از برجام شد و گفت: من تنها از توافق "هسته‌ای" خارج شدم اما اگر شما به دقت نگاه کنید یکی از مزایای جانبی آن این است که ایران اکنون دیگر آن کشوری نیست که 3 یا 4 ماه پیش بود و البته تحریم‌ها هم نقش بزرگی ایفا کرده‌اند.

وی ادعا کرد: ایران از زمانیکه من از توافق هسته‌ای خارج شدم به یک کشور کاملا متفاوت تبدیل شده و دیگر به مدیترانه و سوریه و یمن مثل سابق نگاه نمی‌کند!

ترامپ در بخش دیگری از مصاحبه خود خطاب به مجری فاکس‌نیوز گفت: من واقعاً معتقدم که آنها (ایرانی‌ها) در یک مقطع زمانی دیگر باز می‌گردند و می‌گویند که می‌خواهند برای یک توافق دیگر مذاکره ‌کنند!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: ایران دیگر آن کشور چند ماه قبل نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..