تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوان ایرانی توانستند پیروزی ایران را در ورزشگاه جشن بگیرند

بانوان ایرانی توانستند از نزدیک شاهد پیروزی تیم ملی فوتبال کشورشان برابر مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشند و این برد جشن را گرفتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، پیروزی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یک جشن بزرگ برای همه بود. در حالی که در کشورهای دیگر این موضوع عادی است در رابطه با ایران استثناست. دیروز (جمعه) در ورزشگاه سن پترزبورگ تمام مردان و زنان ایرانی تا پیروزی تیم‌شان را تشویق می‌کردند. ۲۰ هزار ایرانی به حمایت از کشورشان پرداختند.

این یک اتفاق عادی نیست، در ایران بانوان نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها بروند ولی این موضوع در خارج از مرزها بی‌معنی می‌شود. زمانی که ایرانیان از کشور خارج می‌شوند می‌توانند فوتبال را از نزدیک تماشا کنند که در سن پترزبورگ بدون هیچ مشکلی به تماشای بازی کشورشان نشستند. شور فوتبال در میان زنان ایرانی خیلی زیاد است و این هیجان را در نخستین بازی کشورشان در جام جهانی نشان دادند.

شرایط در ایران برای بانوان خیلی متفاوت است. به عنوان نمونه در ماه می پنج بانوی ایرانی برای ورود به ورزشگاه آزادی خود را به شکل آقایان در آوردند و توانستند بازی را از نزدیک تماشا کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوان ایرانی توانستند پیروزی ایران را در ورزشگاه جشن بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..