تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرکرده طالبان پاکستان به هلاکت رسید

قدس آنلاین: سرکرده طالبان پاکستان در حمله هوایی ائتلاف تحت رهبری آمریکا در مجاورت مرز افغانستان- پاکستان به هلاکت رسید.

به گزارش رویترز، یک مقام بلندپایه در وزارت دفاع افغانستان روز جمعه اعلام کرد که «ملا فضل الله» سرکرده طالبان پاکستان در  حمله ای هوایی در مجاورت مرز افغانستان به هلاکت رسیده است.

گفتنی است که مرگ این سرکرده طالبان احتمالاً باعث تخفیف تنش‌ها میان آمریکا و پاکستان خواهد شد.

یک مقام وابسته به ناتو نیز روز پنج شنبه خبر مرگ فضل الله را تأیید کرده بود.

ارتش آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که علیه یکی از چهره های شاخص ستیزه جویان به حمله هوایی در استان «کونار» در شرق افغانستان و در امتداد مرز پاکستان اقدام کرده است، و یک مقام آمریکایی دیگر نیز اعلام کرد که هدف موردنظر به احتمال بسیار ملافضل الله بوده است.

گفتنی است که ملافضل الله به طراحی و اجرای حملاتی از جمله کشتار دانش آموزان یک مدرسه در سال ۲۰۱۴ (با ۱۳۲ کشته) و تیراندازی به سمت یک دختر دبستانی به نام «مالالهیوسف زای» (برنده جایزه صلح نوبل) متهم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرکرده طالبان پاکستان به هلاکت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..