تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی ۴ کلینیک ویژه در بیمارستان‌های علوم پزشکی ایران/ بهره برداری از ۱۰۰ تخت در بیمارستان فیروزآبادی

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد؛

فاز جدید کلینیک ویژه بیمارستان فیروزآبادی آماده بهره‌برداری است/ راه اندازی 4 کلنیک ویژه در مجموعه درمانی علوم پزشکی ایران

نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ‌بیان کرد: با اجرای طرح توسعه، امسال فاز جدید همه پروژه‌های کلینیک‌های ویژه با 75 درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل می‌شوند که مجموعا تعداد آنها به 4 کلینیک می‌رسد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کلینیک‌های ویژه با هدف ارائه کامل خدمات سرپایی ظرفیت و فرصتی مناسب برای مدیریت آنها به کمک شرکت‌های تعاونی مورد تایید زیر نظر علوم پزشکی ایجاد می‌کند، افزود: با این اقدام نه تنها کیفیت خدمات سرپایی بیش از پیش رشد می‌کند بلکه با جدا شدن این بخش از بیمارستان ها، فرصت بیشتری برای رسیدگی هر چه بیشتر به بیماران فراهم می‌شود.

راه اندازی فاز جدید کلینیک ویژه بیمارستان فیروزآبادی

توکلی گفت: یکی از پروژه‌ها تکمیل کلینیک ویژه بیمارستان یافت‌آباد بوده که با فاز جدید اورژانس این مرکز درمانی ادغام شده است  و مجموع تخت‌های بستری این بیمارستان به صد تخت به همراه اتاق عمل‌های اورژانس می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کلینیک ویژه بیمارستان فیروزآبادی با اجرای فاز توسعه آماده بهره برداری است، ادامه داد: این کلینیک با ظرفیت هشت تخت بستری و سرپایی ماه آینده به طور کامل راه‌اندازی می‌شود علاوه بر آن اورژانس تحت نظر بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با ظرفیت 60 تخت بستری بهسازی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی ۴ کلینیک ویژه در بیمارستان‌های علوم پزشکی ایران/ بهره برداری از ۱۰۰ تخت در بیمارستان فیروزآبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..