تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک‌های بیرانوند بعد از اولین کلین شیت(عکس)

دروازه بان تیم ملی بعد از ثبت اولین کلین شیت خود در جام جهانی اشک شوق ریخت.

همانطور که خیلی ها پیش بینی کرده بودند، علیرضا بیرانوند پیراهن شماره یک تیم ملی در جام جهانی را برتن کرد و درون دروازه ایران مقابل مراکش ایستاد. بیرانوندبا وجود انتقادهایی که در ماه های گذشته از سبک بازی اش شده بود، هرطور شده نظر کارلوس کی روش را برای بازی در روسیه نیز جلب کرد و با پیراهن نارنجی برای تیم ایران به میدان رفت.

او در جریان بازی با مراکش توانست عملکرد نسبتا خوبی نیز داشته باشد؛ بیرانوند که باتجربه ترین دروازه بان حال حاضر تیم ملی نیز هست، در خروجی های به خوبی توانست عمل کند و دو سیو خیلی خوب نیز داشت. او یک بار در نیمه نخست در شلوغی محوطه جریمه شوت مهاجم مراکش را با پا برگرداند و در نیمه دوم نیز شوت سرکش وخوب بازیکن حریف از پشت محوطه جریمه را درازکش راهی کرنر کرد تا اجازه باز شدن دروازه ایران را ندهد.

بیرانوند بعد از ثبت اولین کلین شیت در جام جهانی که با برد تیم ملی کشورمان همراه بوداشک شوق ریخت و توجه خیلی ها را به خود جلب کرد. او با زحمات زیادی خود را به جام جهانی رساند و حالا بابت موفقیتی که به دست آورده خوشحال است.

دروازه بان شماره یک تیم ملی اما خوب می داند که در مصاف با پرتغال و اسپانیا با توجه به اینکه توپ های زیادی روی دروازه اش خواهد آمد، کار سخت تری در پیش دارد و یک آزمون ویژه را باید تجربه کند. بی تردید بیرانوند اگر روز خوبش باشد می تواند مقابل اسپانیا و پرتغال نیز عملکرد خوبی برجای بگذارد .

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/565219

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک‌های بیرانوند بعد از اولین کلین شیت(عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..