تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو در آستانه شکستن رکورد علی دایی + عکس

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته نخست گروه B رقابت های جام جهانی 2018 روسیه تیم های اسپانیا و پرتغال در سوچی به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ابتدا رونالدو از روی نقطه پنالتی گل زد، کاستا بازی را برای ماتادورها به تساوی کشاند و بازهم فوق ستاره پرتغالی با شوتی زیبا و اشتباه دخیا تیمش را پیش انداخت اما این پایان کار نبود و در ادامه ماتادورها 3 بر 2 پیش افتادند و در پایان بازهم رونالدو بود که با ضربه ای آزاد بازی را 3 بر 3 کرد.

رونالدو در آستانه شکستن رکورد علی دایی

با هت تریک رونالدو 33 ساله در دیدار نخست جام 21 ، او 84 گله شد و علاوه بر رسیدن به رکورد فرانس پوشکاش افسانه ای، حالا 25 گل با رکورد علی دایی، اسطوره فوتبال جهان و آقای گل بازی های ملی فاصله دارد.

دایی در 149 بازی ملی، 109 گل به ثمر رساند و سال‌ هاست به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازی های ملی لقب گرفته است.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

رونالدو پیش از شروع جام جهانی در ۱۵۰ بازی ۸۰ گل با پیراهن پرتغال به ثمر رسانده بود اما حالا این بازیکن در بازی اول جام جهانی روسیه مقابل ماتادور‌ها توانست اولین هتریک مسابقات را به نام خود بزند و علاوه بر آن، خود را به صدر جدول گلزنان جهان و‌ علی دایی نزدیک کند.

پرتغال در بازی های آینده خود در جام جهانی باید به مصاف مراکش و ایران برود و رونالدو شانس دارد تا با گلزنی و درخشش در مسابقات آینده بتواند به رکورد علی دایی برسد.

انتهای پیام/

رونالدو به علی دایی نزدیک شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو در آستانه شکستن رکورد علی دایی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..