تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عید فطر تجلی وحدت مسلمانان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت الله حسن ممدوحیعضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: در دین اسلام چهار عید وجود دارد که شامل عید فطر، قربان و جمعه و غدیر است که هرکدام دارای اعمال خاصی است.

وی با اشاره به اهمیت عید سعید فطر در اسلام افزود: یکی از مهم‌ترین روزهای سال عید فطر است که نزد مسلمانان با ارزش و بسیار مقدس است و باید از آن بهره ببریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر اینکه عید فطر سبب اتحاد همه ملت‌های مسلمان می‌شود، گفت: عید فطر جهانی و عید اسلام است و در همه عالم در این روز بزرگ مسلمانان با یکدیگر جمع می‌شوند و هیچ سفید و سیاهی جدا نیست و این عید برای همه است.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: پس از ماه رمضان که انسان به وسیله روزه طهارت نفس پیدا کرده است به دستور خداوند امر پیدا کرده که باید فطریه بدهد.

انتهای پیام/ت

عید فطر اجتماع بزرگ مسلمانان است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عید فطر تجلی وحدت مسلمانان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..